Jdi na obsah Jdi na menu
 


Úspěchy školy

Sportování s olympionikem

školní rok 2014/2015

Naše škola se zapojila do Olympijského víceboje. Z 1 500 zúčastněných škol jsme svým aktivním přístupem získali nejen sportovní set, ale i

"Trénování s olympionikem".

26. května nás navštívil olympijský výbor a olympionici

Dušan Kožíšek /běžky/ a Vladimír Jarý /házená/.

Prožili jsme společně při trénování hezké odpoledne. Celou akci moderoval

Robert Kučera, mistr ČR v "jojování".

Forografie si můžete prohlédnout zde:

http://www.ceskosportuje.cz/sazkaolympijskyviceboj/o-viceboji/fotogalerie/trenink-s-olympionikem-nectiny/

 

 

 

 

SCIO TESTOVÁNÍ

školní rok 2011/2012

 

kroc3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kroc2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kroc1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

kroc.jpg

 

 

 

 

scio-testy.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

scio-testy-5.roc.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

cten.jpgOcenění společnosti Scio

školní rok 2009/2010

Ocenění společnosti Scio

klikněte na náhled

 Školní rok 2010/2011 

 V letošním roce se naše škola zúčastnila testování 4. ročníků  SCIO - tentokrát ve čtenářské dovednosti. Naši žáci zvládli testy vynikajícím způsobem, a tak se naše škola umístila

z 280 škol na desátem místě.

Dva žáci dostali ocenění za nejlepší výsledek v Plzeňském kraji 

travnicek.jpg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
kroc.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Od školního roku 2010/2011 je naše škola partnerem projektu Centra podpory inkluzivního vzdělávání v Plzni.
 
 
„Inkluze vyžaduje změnu. Jedná se o nikdy nekončící proces zkvalitňování výuky a zvyšování míry zapojení všech žáků. Je to ideál, ke kterému škola může směřovat, ale kterého nikdy zcela nedosáhne. O inkluzi ovšem mluvíme již od okamžiku, kdy se začne se zvyšováním míry zapojení u všech žáků. Inkluzívní školou je taková, která je v pohybu“.
(Booth & Ainscow, 2007)
 
 

 
 
Cílem projektu je podpora zavádění inkluzivních hodnot do procesu vzdělávání na základních školách v České republice. V rámci projektu vznikla tzv. Centra podpory inkluzivního vzdělávání, která ve spolupráci s participujícími stranami ověřují a vytvářejí podmínky pro zajištění distribuce vzdělávání podle možností a schopností žáků.
 
 
 

 

zpět